Join The Community

Saturday, October 28, 2006

Apa yang aku nak sumbat dalam blog ni ye?


Entahlah, kekadang aku ni blur la pulak(baru aku terperasan,kekeke)... tak tau apa yang nak dikatakan...
tapi bila dah start cakap... mula la merapu abes... tapi pastu senyap je..... .... ... .. .
aper daa...

Nak ceritakan pasal apa ye?
Apa yang nak diceritakan?
Apa alkisahnya?
Apa ceghita?

Upload Lagu?Review Band?Artwork terbaru?Tutorials Photoshop?Tips?Cerita mengarut?Kisah menyeramkan?Review Anime?Softwares?Cerita kelakar?Cara membuat karipap?Panduan menaiki bas di kl? :P Promosi nasik lemak?Belajar bahasa Jawa?Mari melukis ultraman?Review Software utk platform s60?....hmm... banyak gak tu ye?...


Ada apa2 cadangan?

3 comments:

upload luahan rase la best, or pandangan anda tentang sesuatu, tentang ape sajer...

tp utk mengulas dan mencopy paste benda2 yg dah bersepah kat intenet ni- tolonggg la jangan yer, boring!...:)

tulislah dari hati - that's the best to read...:)

wsalam...

hek ala.. kecoh tul la leeds nih. ko tulih je apa yg ko nak. jgn risau ejoi. apa yg ko tulih akan ku baca slaloo.. hahaha mcm gay la plak.

weh apsal aku xleh nak mengomen post ko yg ada psal ajikan tuh? tetiba je page not found. kejadah??

satu lagi.. 'angou no waltz' nih amende? aku rase maksud dia 'angau no... awat??' kot. hehehe.